søndag 13. januar 2013

Trykk liker på facebokksiden min da vel!!

Hei.

I dag blir det et kort innlegg. Det er fordi jeg igjen må skrive noe fornuftig til "Å eg veit" Lokalavisa i Gildeskål. Som sist gang er hjernen helt tom og jeg sitter her og finner på alt mulig annet å gjøre..

Men tenkte rett og slett å drive litt reklame for meg selv..

Jeg har en Facebookside for bloggen min. Facebooksiden lyder det overraskede navnet Livet i Casa Didriksen :) Per akkurat nuh så er det hele 99 personer som liker den. (snaaaaaart hundre!!)Jeg har ikke vært så aktiv på den siden, men jeg legger ut link til alle blogginnleggene mine der.



Jeg tenkte at jeg skulle begynne å bli litt mer aktiv på den facebooksiden. Kanskje legge ut linker til andre fornuftige, morsomme, håpløse eller interessante blogginnlegg. Poste små statuser også når jeg ikke har skrevet et nytt innlegg. Og så tenkte jeg at jeg skulle skille litt på min private Facebookside og bloggens.

Til nå har jeg lagt ut link til alle innlegg på bloggen også på min private status. Nå er det vel antakelig slik, uansett hvor merkelig det enn høres ut, at ikke alle mine venner på min private facebookside er interessert i å lese min blogg. De burde selvsagt være det, men det er jo deres valg. Så jeg tenkte at jeg skulle slutte å linke til bloggen fra den private statusen. Mulig det fortsatt blir å skje en eller annen gang når jeg synes jeg har skrevet noe briljant, men ikke til vanlig.

Så alle dere som bruker å gå inn på bloggen via Facebook og som ikke har trykt "liker" på bloggens facebookside bør gjøre det nå. Da får dere link hver gang som før :)

Ellers så er jeg blitt mer og mer fan av Instagram. På Instagram heter jeg casadidriksen. Instagram er morsomt synes jeg. Ikke bare for å vise alle andre bilder av seg og sitt, men har funnet ut at det er en kjekk måte å samle minner fra hverdagen. Telefonen har jeg jo stort sett med meg, til forskjell fra fotoapparatet.. Og så er det så mange morsomme tilleggsapper der du kan lage kollasjer og andre ting av bildene.. Så dersom du vil se mer av dagene enn jeg viser her på bloggen så er det bare å følge meg :)
Her er et knippe fra helga: Yme på butikk, Yme på kafe, paprikaplanten som har overlevd fra i sommer og nå har en snart rød paprika og Eir og Yme som fant frem sparken i dag..



Men nå må jeg dra meg selv litt i nakken og skrive noen berikende ord til avisa. I morgen er det vakt. Henning er tilbake i jobb så vi reddes atter en gang av mormor. Ungene gråter ikke for å si det sånn.. Yme sover litt bedre på natta, men en par tre ganger må vi protestere på å bli sultet i hjel.... I ettermiddag har han dog stappet i seg laks og potet, en diger tallerken grøt og Drikki til kvelds, så helsesøster kan ta det med ro, han taper seg ikke....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar