fredag 11. januar 2013

Skriblerier.

Hei.

For lenge siden hadde jeg et innlegg på bloggen om at det kom til å bli travelt på jobb fremover. Det handlet om forskjellene jeg opplever mellom oss på bygda og byene der forskrifter og regler absolutt er skrevet etter hva som skjer sentralt.

Innlegget førte til at jeg ble bedt om å skrive en liten sak rundt temaet til et blad som heter Doktor i Nord. Doktor i Nord er et medisinsk tidskrift som i mange år har gledet leger i de tre nordligste landsdelene. Ja det har gledet leger utenfor også, men stoffet har kommet nordfra. Nå er det desverre slik at det var det siste nummeret av Doktor i Nord som nå kom, men der fikk altså jeg æren av å være med.

Innlegget jeg skrev hadde tittelen Det er langt fra byen og hit. Bladet i sin helhet finner man på Nordland Legeforening sin hjemmeside.

Så fikk jeg en hyggelig mail i dag. Jeg har jo i mitt lille hode vært litt skeptisk til hele innlegget, var litt redd for å bli oppfattet som ung, naiv og bakstreversk. Men så fikk jeg mail fra Nasjonalt senter for Distrikstsmedisin. De syntes tydeligvis ikke at det var så bakstreversk allikevel så de ville legge innlegget ut på nettsiden sin. Uten å tenke meg om så svarte jeg ja, så nå ligger det også der. Litt moro må jeg jo innrømme. Ekstra moro at de også har linket til bloggen :) :)

Vel dere får ha en hyggelig kveld folkens. Nå skal jeg legge meg for det ble litt lite soving i natt. Forsøker å få Yme til å slutte med flaske på natta, det foregår ikke uten protester for å si det mildt....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar