tirsdag 15. januar 2013

Spiser kirsebær med de store en fjorten dagers tid..

Hei.

Da jeg begynte å blogge i høst var det etter at jeg hadde latt meg inspirere av særlig to bloggere. Det var Pia med bloggen Pias verden og det var bloggen Casa Kaos. Etterhvert har jeg også funnet flere blogger som jeg lar meg inspirere av.

Så det er med litt beven og ærefrykt at jeg i kveld gikk inn på Foreldremanualen, en flott side med mye bra blogginnlegg for oss som er litt på mammakjøret og familiekjøret, for å se hvem som var nominert til årets mammablogg i ulike kategorier.

Og der, sammen med mine to store inspiratører (heter det det?), fant jeg meg selv under kategorien Årets morsomste mammablogg. Så nå sitter jeg her med en virkelig følelse av å spise kirsebær med de store..

Nå kan man vel neppe sammenligne dette her med å være nominert til Oscar, ei heller Golden Globe. Det kommer neppe på fremsiden av VG, sannsynligvis neppe på fremsiden til "mamma" heller, men jeg syns det er forferdelig moro dette her, bedre er jeg ikke.

Da jeg begynte å skrive tenkte jeg at det kanskje ville være moro for slekta å følge litt med på hva ungene gjorde. Etter hvert har det blitt morsommere og morsommere å skrive fordi jeg forstår at folk kjenner seg igjen i hverdagen vår og at enkelte finner det ustyrtelig morsomt at jeg på ingen måte er perfekt, men tør å fortelle om det.. Det er en kjempegod avkobling der alle dagens mas, kjas, beskjeder, bekymringer og hendelser forsvinner ut i tåka en stund når jeg sitter foran tastaturet.

Så om du finner bloggen min litt morsom så tar jeg gjerne imot din stemme. Man kan stemme frem til 29.Januar.

Dersom du er ny her inne så kan du jo gjerne titte inn på noen gamle innlegg. Yme er jo en gutt med mye på hjertet, Isa hjelper gjerne til med leselekser, jeg trodde der en stund at jeg hadde triplet vekta mi over natta og båtturer er ikke min sterke side men jeg elsker Pepsi Max!

Nå er det litt kvalitetstid med mamma som får Casa Didriksen til å gå rundt for tiden!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar