lørdag 25. januar 2014

Berømt!

Hei.

Her for en ukes tid siden så begynte bloggrullen min å flomme over med bloggposter som hadde navn som "Jeg er blitt forfatter!", "Nå blir det publikasjon", "Endelig var det min tur". Det virket som om Susanne Kaluza rett og slett hadde gått inn på bloggen min, plukket ut alle bloggdamer jeg liker best og fått dem til å skrive bok sammen med seg. 16 flotte damer har sammen skrevet boka Mammarådet.

Men hva med meg da? Hvor er mitt kapittel?? Klart jeg gledet meg stort med de 16, men innerst inne er man jo regelrett grønn av sjalusi!! Hvordan skal det nå gå med lesertallene? Ikke at jeg uansett klarer å nerme meg Kaluza og Casa Kaos, men her måtte det tas grep!

Så det var jo beleilig at den journalisten ringte da. Eller det vil si, sporet meg opp på Facebook. Og ville lage en reportasje. En hyggelig reportasje. En sånn som stiller en i et trivelig lys og der man ikke fremstår som en surmaget blogger som synes at alle andre syter.

Nå burde det muligens ha vært VG eller magasinet eller noe slikt, men dette står da ikke tilbake for noe. Tre siders oppslag i selveste Rana Blad!! De som kjenner mine innerste tanker finner muligens dette noe ironisk. Jeg har vel kanskje, ok ikke i det hele tatt, næret spesielt varme tanker og følelser for Mo i Rana, men lover bot og bedring fra nå av.

Trivelige journalistdama, Beate stilte trivelige spørsmål på telefon. Ja hun var endog bekymret for Henning oppi all bloggingen så her var det hjertevarme på sitt beste. Henning strakk seg langt og vi hadde fotoshoot i stua på kvelden. Forstår godt at Beate valgte noen bilder jeg har brukt på bloggen før, istedet for f.eks dette her som også var et alternativ..



Så nå blir det oppsving på lesertallene tenker jeg! Joda, dette blir saker.

Nå har det seg slik at jeg ikke abbonerer på Rana Blad, men helsesøster som er hjemme på Hemnesberget har forsikret meg på Facebook at det ser greit ut. Og jeg har jo faktisk kjøpt dagens E-avis på nettet for å kvalitetssikre produktet. Nevnte jeg at det var tre hele sider? Hosten har blitt markant bedre bare på berømmelsesfeber...

Legger med noen printscreen her.. Slik at dere ser at jeg ikke lyver bare.. Nå skal vi ned i hallen å være heiagjeng for Eir. Og smitte halve Gildeskål samtidig med et før bittelitt omtalt hostevirus.. Ha en flott lørdag folkens. Med eller uten berømmelse.



11 kommentarer:

  1. Så bra, du gjør deg godt på trykk Laila (ikke tull altså)! Jeg fikk dessverre ikke lest teksten utfra bildene men forstår at du var fornøyd med stykket og det er jo det viktigste:)

    Jeg synes det er litt skummelt å stikke nesen frem, var i avisa i påska i fjor i forbindelse med den appen som studentene på høgskolen hadde laget for A og jeg sov omtrent ikke de siste nettene før det skulle publiseres:-S Men det gikk jo bra - det gjør jo som oftest det;)

    Varm klem til deg
    Hanne:)
    Og du, om du vil skrive bok så kan vi jo gjør det sammen - sikker på vi hadde gjort oss godt på trykk sammen også;D

    SvarSlett
  2. hehe.. jeg synes også det er kjedelig å ikke komme med i boka til Kaluza - bare fordi jeg ikke leverte bidrag engang, lissom. hva er det for slags unnskyldning?

    Moro med intervju da! Gratulerer! Det blir helt sikkert noen ekstra sidevisninger og abonnenter.

    SvarSlett
  3. Yeaaahh!!! Skal slettes ikke kimse av Rana-bladet! Makan til dyktige journalister, som klarte å spore opp det mest interessante intervju-objektet som finnes!! <3
    Og det ser jo sykt bra ut, har såå lyst å lese!
    Grattis med A-kjendis status, nå er det bare å begynne å tørrtrene på autografen! Nå kan de derre "Mammarådet" skribentene ha det så godt!! ;-)

    SvarSlett
  4. Hurra! Så fine dere er! Ligger det ikke ute på nett? Tro om jeg kjenner noen der nede...? Så forresten at blogginnlegget ditt om Sytpeisn lå kjempelenge på Bodø Nu, det var stilig :)

    SvarSlett
  5. Men tenk da! Jeg føler litt av din berømmelse på min kropp også, for TENK, header som JEG, JEG LIKSOM(!!), har laget, er trykket i Rana Blad! DÅN!
    Ellers, kjempegratulerer med sikkert kjempegod omtale! Kan tenke meg at du får flere faste lesere nå! Vel fortjent:)

    SvarSlett
  6. Så spennende, godt noen klarte å spore opp deg også :-). Håper lesertallet ditt øker nå, lurer på hvor mange de har fått som skal gi ut bo også.
    Jeg får kose meg med de leserne jeg har og er glad for dem, ikke noen plan for å bli noe stort i bloggverden, men kanskje at det blir noe spennende utav det.

    Ha en herlig søndag kveld.

    SvarSlett
  7. Gratulerer med artikkel! :) Jammen på tide det dryppet litt på deg også etter hvert nå! Ha en super dag! Håper du er frisk igjen etter hvert :)

    SvarSlett
  8. Hehe :-) Gratulerer! Det var vel et ok plaster på såret. Bok kan du jo dessuten skrive likevel! Fin uke til deg!

    SvarSlett
  9. He, he , heder og ære til deg som får hele sider markedsføring , - et firma hadde betalt dyrt for den spalteplassen ! Velfortjent, forøvrig!

    SvarSlett