torsdag 28. november 2013

Ny blogger i blogglandia!!

Hei.

Som den oppmerksomme leser du er så merket du kanskje at bloggen min endret utseende for en tid tilbake. Fikk ny header og greier.

Jeg finner mye rart på Instagram. Fant ei trivelig dame der som het Gro, eller @grokri. Hun la ut fine bilder av babyen sin, gjerne sovende. Bilder av babyer som sover er fine. Ikke bare fordi babyer generelt er fine, men fordi det gir håp om at slikt finnes. Gro tagget bildene sine med #sovebebibloggen og gå gjerne inn og titt på bildene av fantastiske lille Henny som nå etter hvert også er ganske mye våken..

I allefall. Jeg fulgte nå med på disse bildene da og så dukket plutselig Gro opp på en annen blogg jeg leser med stor vellyst, nemlig DiaperDiva. DiaperDiva er modell og mamma og får lov å delta på sånne fester der de har veldig fine goodiebags, men bortsett fra det så er hun påfallende lik oss andre. I allefall, hun fikk en dag ny header og dama bak var Gro! Det viste seg at Gro var grafisk designer!

Jeg er jo kjent for spisse albuer, i allefall en usannsynlig frekk personlighet så jeg tok og kuppet Gro fra DiaperDiva på Instagram. I nattens mulm og mørke la jeg ut kommentarer og utvekslet mailadresser. Jeg gjorde Isa delaktig i mine skumle planer og resultatet ser dere jo selv, det ble superfint. En kveld med litt prøving og feiling og noen mail fra Gro hvor det sto "mulig du skal roe litt ned med alle de blåfargene. Hvitt er ikke dumt du.." Jeg er jo ikke dummere enn at jeg hører på fagfolk når de snakker. Særlig fagfolk som klarer å holde tre tanker i hodet klokka ett på natta når de samtidig ammer en beibi på 4,5 måneder...

I allefall, jeg er superfornøyd! Stort hurra og jubel i taket for Gro!! Isa er også svært fornøyd med å ha laget "overskrivinga" på bloggen. Og for all del, legg merke til at Yme har stjerner, mens hun og Eir har prikker på klærne. Det er så det skal være forskjell på gutt og jente... Gro har gjort en fantastisk jobb med den tegninga, for fargene var slett ikke så klare å fine da jeg scannet den.. Igjen: heia Gro!!

Og nå har Gro begynt å blogge. Hun har laget en kjempefin blogg synes jeg. At navnet er Sovebebibloggen er jo naturlig og den handler om mammalivet. Men Gro er morsom! Og det er fine bilder og hun bryter teksten med stilige saker som gjør det lett å lese. Og nå har du sjansen til å være med fra starten. Hun har nemlig bare skrevet fem innlegg, men om resten blir som de som ligger der så gleder jeg meg til fortsettelsen!

Heia Gro og gratulerer med blogg!! Siden jeg ikke skal legge ut bilder som ikke er mine får jeg kline til med en sovende Yme... Ikke så fin som sovebabyen på sovebebibloggen, men finest i verden for meg da!

7 kommentarer:

  1. Og jeg som trodde du hadde laget headeren selv! ;) takk for tips om fin og morsom blogg!

    SvarSlett
  2. Haha, jeg leeeer:)
    Men tusen takk for all skryt! Jeg burde jo lage header til ALLE, for dette var moro:D
    Yme er veldig fin der han ligger med den fine rosa smokken sin:) Med én i reserve i smokkesnora:D Han kunne LETT fått innpass i sovebebibloggen;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Bare hyggelig du! Og du burde jo starte eget firma med bloggheaderdesign...

      Slett
    2. Det får holde med det firmaet jeg allerede har:p

      Slett
  3. Åhhhhh takk for namedropping med hjerterørende omtale!!! Jeg blir jo speechless, stum og helt uten ord her jeg ligger på sofaen etter å ha vært missing in action pga. to med omgangssyke..
    Gro er meg en flink en! For ikke snakke om Isa!! Du har fått en skikkelig glad-header. Supersøt, fresh, artig, familiete, kul, blå, og litt crazy.. ja.. akkurat som deg høhø ;P (Nå vet jeg ikke med.. blå da men.. ;))
    Anways.. hjerte hjerte og en god klem!!

    SvarSlett
  4. Hehe, morsom historie og fin ny blogg! :-)

    SvarSlett